måndag 24 januari 2011

Mjaha

Ska vi försöka med det här och blogga igen kanske ? i brist på annat och göra när man är arbetslös osv..

kan väl börja med och berätta vad som skett i helgen för den som är intresserad.

Fredag : Det vankades krök i en lokal vid samme, så efter nån grogg hemma styrde jag min kos dit, var helt okej där, lagom med folk och skönt tempo, blev dock bättre när jag fick styra musiken ;) efter lite gröterier som skedde mot slutet så drog jag därifrån, vandrade från årby och hem, käka en macka och tog en grogg till, sedan ringde jag Cassandra och kollade vad den damen hade för sig, hon var på fest hos en kompis, så jag drog dit för och säga hej, men blev medbjuden upp istället, så jag drog med upp där och hade det riktigt roligt, bara kuligt folk där :D dock så sov typ hälften, men whatta heck ;D var hemma vid typ 7 på morgonen, slocknade rätt så fort då !

Lördag : sov rätt länge ( konstigt!?) vaknade på soffan med alla kläder på mig, sweet som fan ! degade rätt länge där och kollade film, sen så drog jag till jens där det var lite krök, dock så var jag nykter, men hade kul som fan ändå ! stannade tills 2 kanske, då rullade jag hemmåt, hann dock bara vara hemma en stund för sedan kom Cassandra och hämta upp mig o så for vi till donken och satt där och tjillade till typ 5 halv 6 på morgonen, riktigt trevligt må jag säga ! efter det blev det hem o kriga med min jävla bärbara dator innan jag gav upp och somnade.

Söndag : sov länge som vanligt, degade ett tag hemma, sen blev det gymmet med johan och jeppe, schönt värre ! efter det hem och laga käk ! ( som förövrigt blev AS gott !) och efter det duscha ! efter det stod handboll och solsidan på schemat, och nu är jag hos johan och tjillar järnet !

Ber om ursäkt för förbannat långt och tråkigt inlägg, men vafan, måste ju börja nånstans right ?!

puss kram sej !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar