tisdag 25 januari 2011

2011-01-25

Tisdag idag då, vaknade chockerande tidigt idag! kl kvart över 11 ! :o detta trots att jag inte somnade förrens efter kl5 imorse !
hade en riktigt bra kväll igår med grönsaker och dipp =)idag så har jag inte gjort så värst mycket städade lite på rummet och bokade klipptid tills imorgon,dags och fixa till barret kände jag :) !
sedan drog jag ner till blue lotus och mötte upp med min käre kumpan Anton, han fixade stencil till Norskens nya gadd, efter det drog vi till Anton med folke och Mackan och Jeppe fick sin gaddning, blev riktigt schyrre, blidde en tripp till Böööörger kung efter det, älskar deras kyckling burgare <3
Gled till isstadion efter det för och kolla på lite rinkbandy, kul men SVIIIIN kallt ! förfrös diverse delar på kroppen.. nu sitter jag här och lyssnar musik och pillar navel, kul va ? nej inte direkt !

Stay Krispig !

1 kommentar:

  1. Kul att du bloggar ;p jag visste inte ens att du hade en blogg ;p

    SvaraRadera